Rekord pobeda

Objavljeno: 13. jula 2007. od strane fidel pod Priče

marks

Da li ih je inspirisala nova mrežica, ne znamo, ali ono što su svojim protivnicima danas uradili Meda, Kepa i Veran ući će u istoriju Penzosa. Nezabeležen rekord od 6 uzastopnih pobeda teško da će ikad biti oboren. Možda bi u slučaju da im bude dozvoljeno da ponovo igraju zajedno uspeli da nadmaše sami sebe, ali sumnjamo, jer su njihovi rivali već uložili prigovor (“nema smisla, mnogo su jaki zajedno…i mnogo biju”).


Čovek odluke i MVP dana bio je Kepa, sa njim u timu izgubljen je samo jedan basket (ili dva, slagaću), a bez njega videlo se da Medi i Veranu jednostavno nešto nedostaje u ekipi da pobede. I pored jednog nezgodnog udarca u predelu zaslužnom za sticanje porodice, Kepa se nije predavao i dok je igrao njegov pobednički mentalitet zarazno je delovao na saigrače.


Protivnička ekipa ne samo da nije imala umeća nego ni sreće. Povređivali su se Vuk, Mika, ulazili i mladi profesionalci (koji se spremaju za predstojeci draft), Neša na kraju, ali tek par pobeda zahvaljujući Marx-u nije puno uticalo na porast njihove vere u sopstvene sposobnosti.

mark

komentari
  1. Stefan kaže:

    Koji su klinci igrali i ko je NEŠA?

  2. McKiza govno kaže:

    Onaj Golubovic.Visoki decko,90godiste i Nikola Simic-Simke isto to godiste.Juniori,ali profesionalci…

  3. spejs kaže:

    Nesa tvoj komsija, Adamov ljubimac, iz Buffalo Bills-a.

  4. Stefan kaže:

    Neša je jedini čovek na ovoj planeti s kojim ne govorim… Osećam da će me zla sudba staviti u ekipu s njim 😦

  5. adriano leite ribeiro kaže:

    Namazite guzice,danas se vraca Sofoklis 🙂

  6. Stefan kaže:

    Trebalo bi danas i ja da vas uveseljavam svojim potezima. Nadam se da će i zet Aca Savić naći vremena da zaigra u hramu košarke iza škole. Trebalo bi da oformimo novu ekipu „Acina rodbina“ (Sofoklis, Aca lično i ja kao njegov šurak 😉 )

  7. mijat kaže:

    Posto u 20:15 igraju juniori Srbije(Raduljica i drustvo) polufinale EP sa Italijom,’ajde da se okupimo ranije,recimo oko 18:15 ili 18:30,da stignemo na pocetak tekme

  8. spejs kaže:

    Ajde negde oko pola 6.
    Vi da igrate a ja da gledam u hladu.
    Jos kad bi neko doneo hladno pivo ili kolu, ih, dosao bih i ranije

  9. Simke kaže:

    Ljudi hocu i ja da igram basket sa vama!

  10. Simke kaže:

    E Stefane aj ako te ne mrzi posalji mi one slike kad sam ja igrao basket sa vama! Nikola Simic „90!!!

  11. mijat kaže:

    Stefan je na Zlatiboru ove nedelje,a ako hoces da igras dodji u 6 iza Osnovne skole…

  12. Stefan kaže:

    Simke, mislim da od tog dana nema uopšte slika, bar ih ja nemam ili ako ima, nema tebe 🙂 Ja dolazim u ponedeljak, a Gaćinovići u petak, subotu, pa će biti slikanja 😉

Ostavite odgovor

