Nova suspenzija za Stefana?

Objavljeno: 11. jula 2007. od strane Andrea pod Priče

Kapiten ekipa koje u sebi nose prefikse stari, ćoravi i dr. (koji najbolje oslikavaju njihove fizičke atribute), danas je viđen na košarkaškom terenu u Bačkoj Topoli, kako igra basket „2 na 2“. S obzirom da je već suspendovan zbog nedoličnog ponašanja, postavlja se pitanje da li će podleći novoj kazni zato što je trenirao za drugi klub?

Očevici tvrde da je sve vreme vrbovao par talentovanih momaka da pređu u juniore Penzosa (mada bi jedan mogao već da nastupa i za prvi tim, pošto ima priličan stomak i puši kao Turčin), kao i da je na sebi nosio dres najdražih boja.

Ostaje da se vidi kako će na ovo reagovati uprava kluba, kao i da li će sam pomenuti akter niza incidenata dati svoje viđenje događaja. Prema nezvaničnim informacijama, rukovodstvo će ga kazniti samo novčano, a u razgovoru sa klupskim insajderom, vidno uzbuđeni Stefan se kleo da nikada neće napustiti matični klub, jer ne vidi bolju sredinu za razvoj svoje posrnule karijere.

komentari
  1. Stefan kaže:

    Znači, ne mogu da verujem !! Samo sam im dohvatio loptu, ne znam šta su to očevici videli. Ne može čovek ni da bude kulturan na današnje vreme, a da ga neko ne poveže sa drugim klubom. Što niste stavili na ovaj vaš sajt kad sam odbio Zvezdu pre mesec dana? Zgrožen sam.
    P.S. Uostalom, ako vas već zanima, došao sam u B.Topolu da izlečim povrijeđeni mišić primicač. Tu neugodnu povredu sam zaradio u Maxi diskontu, kada sam naleteo na Deju Savićevića, nosioca virusa povređivanja primicača (iliti aduktora).
    Molio bih upravu i administratora sajta da ne objavljuju više ovakve vesti. Hvala vam.

  2. adriano leite ribeiro kaže:

    Svaki Srbin je Stefan! Sloboda za Stefana!

Ostavite odgovor

