Rizici profesionalne lige

Objavljeno: 9. jula 2007. od strane fidel pod Priče

Na treningu Penzosa iza Osnovne škole „Milan Munjas“ nismo videli nijedan incident, ako ne računamo to što su neka neprecizna dodavanja par puta ugrozila polnu moć naših vrlih igrača. Nažalost, ovaj duh ferpleja i međusobnog uvažavanja nije još zavladao na svim terenima našeg grada.

Iscrpljeni divovskom borbom, ali željni ogledanja i u najjačoj konkurenciji, pobednici dana (Sava,Veran i MVP NS Junior) su se sa priključenim juniorom Kizom uputili na terene profi-lige kod motela(?) “Školarac”. Tu je naš MVP odmah našao uhlebljenje u drugoj ligi, dok su ostalih trojica naših junoša odlučili da odigraju jedan neformalni basket 2 na 2 sa jednim poletarcem. U međuvremenu se pojavila neizbežna Maša, koja je dala neophodni podsticaj da neki igrači ne odustanu pre vremena.

Tokom celog dana neborbeni i bezvoljni Mijat je u jednom trenutku skočio za činilo mu se lako dohvatljivom loptom i naleteo na lakat NN poletarca. Lakši potres mozga i neverovatan bol naterali su veterana da se uz opipavanje nosa i kočijaške psovke (naravno izgovorene u sebi) povuče sa terena. Iako mu je udarac probudio animalni instinkt, naš igrač se prisetio mudrih pouka duhovnog učitelja vuka Vuka (ne ubij petkom i nedeljom) i strogih postupaka čelnika kluba (suspenzija kapitena zbog jednog beskrvnog incidenta) te je odustao od fizičkog razračunavanja. Gurajuci očevo biciklo ispred sebe, Mijat je otišao kuci neodređeno odmahnuvši rukom na pitanje “Vidimo se sutra?”.

Evo kako su incident videli prisutni:
MC SENT : ”Obojica su skočili, bila je tu neka gužva, nisam dobro mogao da vidim, onda je Veran uzviknuo ‘brate’ i uhvatio se za nos. Nije mi jasno kako se to dogodilo.”
MAŠA : ”Šta se dogodilo? Nemam pojma. Slušala sam muziku i smejala se Zoranu. Stvarno ne znam.”
KIZA : ”Baš u tom trenutku sam se sagnuo da namestim dokolenice kao Nik Van Eksel, tako da ništa nisam video.”

Sa bolnom grimasom na licu veteran se dovukao kući gde je naišao na potpuno nerazumevanje Sestre koja nije htela da odustane od igranja igrica na kompjuteru, pa je sam sebi napravio oblog proklinjući sudbu kletu. Njegov životni partner za basket i opijanja subotom, MC Sent je zabrinut nazvao 2 sata kasnije : ”Brate, jesi dobro?”
“Jesam, mislim da je sve u redu, samo me glava boli.”
“Dobro, onda se vidimo sutra.”
“A-ha.”

Nadamo se da neće biti većih posledica na Mijatov učinak u sledećim mecevima (neće se valjda to odraziti na njegovo hrabro ulaženje u duele i podmetanje glave tamo gde neki ne bi ni nogu), pogotovo nas u tome hrabri informacija dobijena od radnika benzinske pumpe da je viđen zdrav i čitav u 2 sata po noći kako tumara tražeći put kući. 

komentari
  1. Stefan kaže:

    Da li ti je bar rekao „izvini“, čisto reda radi? Naneo ti je lakše telesne povrede, mogao bi bar sedam dana da proveri da li je CZ na istom mestu i da li je istina to što se priča za tuširanje i ispadanje sapuna.
    Kakve li ironije, MC Sent je pravnik, ali nekvalifikovan za vršenje uviđaja i otkrivanje učinilaca krivčnih dela! Hteo je gospodin da se bavi međunarodnim pravom, da bude počasni konzul „de Nikaragua“, a bolje da je onog zimskog dana zaokružio „pravosudni smer“.

  2. mijat kaže:

    Rekao je „izvini“ ali mu necu dozvoliti da mi to ikad vise kaze,jer necu pristati da se u njegovoj blizini bavim sportom.Mislim da je osoba vrlo rizicnog ponasanja.
    Sto se tice pravnika Senta od njega se nisam ni nadao boljem.

  3. Sava kaže:

    Počinilac mi je poznat sa fudbala, ali izgleda da sam ja poznatiji njemu, jer on zna moje ime, a ja ne znam njegovo…ja sam „onog zimskog dana“ upisao pravosudni smer, ali kada je 7-8 meseci kasnije dogorelo do nokata prešao sam na međ., uviđaj sam izvršio, ali nisam mogao da pokrenem postupak usled nedostatka dokaza.

Ostavite odgovor

